Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen - Wij helpen je graag verder, daarom hebben wij de meest gestelde vragen alvast voor je beantwoord.

V1 – Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

A1 - Onze gemiddelde levertijd bedraagt 1 - 2 weken. Dit komt doordat onze producten direct vanuit de leverancier naar jou worden verzonden. Door dit business model kunnen wij besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen. Indien het erg druk is bij ons kan dit soms voor extra levertijd zorgen. Wij doen er alles aan om de verzending zo snel mogelijk voor jou te regelen. Klik hier om je bestelling te volgen

 

V2 – De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

A2 - In bijna alle gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link: Klik hier om je bestelling te volgen

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

 

V3 – Ik mis één of meerdere producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

A3 - Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. Onze excuses voor het ongemak.

 

V4 – Wat zijn de verzendkosten?

A4 – Wij onderhandelen met de leveranciers voor scherpe prijzen, dit zorgt ervoor dat onze prijzen inclusief verzendkosten zijn. Ook naar België is de prijs inclusief verzending.*
*Het komt weleens voor dat wij ter promotie een aantal artikelen GRATIS weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor €6,95 aan verzendkosten.

 

V5 – Waarom hebben jullie geen telefonische klantenservice?

A5 – Om een telefonische klantenservice te hebben moet er vast personeel zijn die altijd telefonisch bereikbaar moet zijn. Dit betekent dat er een kantoor en telefoons gekocht en/of gehuurd moeten worden. Zonder al deze kosten kunnen wij jou scherpere prijzen aanbieden. Lisa zit elke dag van de week klaar om jou te helpen via ons e-mailadres: info@pretenoris.nl. Lisa haar passie & missie is om onze klanten zo tevreden mogelijk te maken en houden, hierom zet Lisa graag een stapje extra!

 

V6 – Mijn product bevalt niet, kan ik dit retourneren?

A6 – Ondanks dat wij onze best doen om je van de leukste producten te voorzien kun je iedere bestelling binnen 14 dagen na levering aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden. Mail ons via info@pretenoris.nl voor het retour sturen.

 

V7 – Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

A7 – Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 dagen op je rekening staat. Klik hier om ons retourformulier te downloaden 

 

V8 – Waar vind ik mijn Tack-en-Trace code?

A8 – Klik hier om je bestelling te volgen, vul op deze pagina je e-mailadres en ordernummer in om je pakketje te volgen.

 

V9 – De Track-en-Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

A9 – Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track-en-Trace informatie beschikbaar. Houdt er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten, het kan zijn dat je order nog in verwerking is. Na de verwerkingstijd zal de Track-en-Trace code dus werken. De verwerkingstijd duurt meestal 1-3 dagen.

 

V10 – Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?

A10 – Heb je wel een bestelling geplaatst en betaald, maar hier geen bevestiging van ontvangen?
Kijk dan eerst in je spambox. Als hier ook geen e-mail van ons staat neem dan contact met ons op.

 

V11 – Ik wil mijn bestelling annuleren, is dat mogelijk?

A11 - Als je een bestelling wilt annuleren terwijl deze nog niet verzonden is kan dit kosteloos. Wij raden je aan om dit zo snel mogelijk te doen omdat 99% van onze bestellingen automatisch worden doorgezet naar onze leveranciers. Zodra een bestelling eenmaal is verzonden kunnen wij deze niet meer annuleren.
Is je bestelling al verzonden en wil je deze alsnog annuleren? In dat geval zul je het pakketje moeten retourneren naar ons.

 

V12 – In welke landen kan ik bestellen?

A12 - Momenteel verzenden wij onze producten alleen naar Nederland & België.